Известие

Collapse
No announcement yet.

Селеспйид - проблем ли е маслото над максимума?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Селеспйид - проблем ли е маслото над максимума?

    Вчера смених маслото на Селето,но май сипахме повечко от нужното.Днес сутринта гледам пред предната лява гума да е текло скоростно масло,иначе в казанчето маслото си е наред точно на максимума.
    Та сега да питам,Селето има ли някаква система да изхвърли маслото където е в повече или този теч е признак на повреда?
    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
    Citroen C2 1,6 Sensodrive

    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

  • #2
    Всичко е наред !

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
      Всичко е наред !
      Благодаря!
      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
      Citroen C2 1,6 Sensodrive

      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
        Вчера смених маслото на Селето,но май сипахме повечко от нужното.Днес сутринта гледам пред предната лява гума да е текло скоростно масло,иначе в казанчето маслото си е наред точно на максимума.
        Та сега да питам,Селето има ли някаква система да изхвърли маслото където е в повече или този теч е признак на повреда?
        Баш така прави като е повечко маслото.
        Лошо е ченяма вариант само да си го долива всъщноскт чух за една система ама не ми се разказва за нея че е трагикомична.
        Селе-то не страда от много масло а от малко
        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
        sprint tropheo
        155/1.8
        156/2.0 Selespeed

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
          Баш така прави като е повечко маслото.
          Лошо е ченяма вариант само да си го долива всъщноскт чух за една система ама не ми се разказва за нея че е трагикомична.
          Селе-то не страда от много масло а от малко
          Я кажи тази система,да поплачем или да се посмеем.
          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
          Citroen C2 1,6 Sensodrive

          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
            Баш така прави като е повечко маслото.
            Лошо е ченяма вариант само да си го долива всъщноскт чух за една система ама не ми се разказва за нея че е трагикомична.
            Селе-то не страда от много масло а от малко
            Абе и от много страда, но ако е малко над МАХ няма проблем
            Alfa Romeo 147 "Selespeed"
            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mik mik Покажи съобщение
              Абе и от много страда, но ако е малко над МАХ няма проблем
              И кво ще му стане като е много?
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Щом си сменял маслото и е изхвърлило масло след смяната му няма проблеми!Проблем е когато почне всеки път като спреш да ти изхвърля-там отива на сфера,но при тебе не е така!
                155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
                Powered by ...
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Именно !
                  Ей сий , ша пофилософствам малко
                  Колкото, повече изфирясва азота от сферата, толкова повече масло почва да събира. В един момент, обема на маслото , което сферата събира, става по-голям от обема на казанчето. Когато колата се заседи повечко, маслото от сферата се излива в казанчето и част от него прелива отвън. Когато дадете контакт, помпата го натиква обратно в сферата, но тъй, като няма опция да всмукне локвичката от асфалта, то вече е недостатъчно и свършва преди помпата да е достигнала 55 бара. Тя върти постоянно, докато ЕЦУ-то се светне каква е работата за да я изключи и да ви пусне червената лампичка на таблото
                  Ей така "свършва" и помпата, или по-точно й заминават четките ! ("свършва" да се подразбира в не сексуален смисъл )
                  Системата, за която Цецо говори, е плод на гениалната инженерна мисъл на местни и чужди майстори. Тъй, като в училище са чули нещо за скачени съдове, увеличават обема на казанчето, като мушкат тръбичката от преливника , на дъното на една бутилка. Така системата отново работи , както никога до сега !
                  Воала, евала, аш кулсум, машалах !
                  Отново се доказахме пред тъпите иТалянци.
                  Да, ама не !
                  След още не много време, сферата е тотално заминала, и вече си нямаме хидро-акумулатор. Резките пикове на налягане (често се стига до отваряне на механичният предпазен клапан на 75 бара) разказват играта на уплътненията в робота. Резките пък падове на налягане, довеждат до "увисване" на съединителя в момента на превключване на предавките, а синхронизаторите и вилките в кутията бързо вдигат байрака
                  Като се стигне до там, можете спокойно да извадите бутилката и с нея да пийнете една студена вода.
                  Айде стига , че ме заболяха пръстите !

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                    Именно !
                    Ей сий , ша пофилософствам малко
                    Колкото, повече изфирясва азота от сферата, толкова повече масло почва да събира. В един момент, обема на маслото , което сферата събира, става по-голям от обема на казанчето. Когато колата се заседи повечко, маслото от сферата се излива в казанчето и част от него прелива отвън. Когато дадете контакт, помпата го натиква обратно в сферата, но тъй, като няма опция да всмукне локвичката от асфалта, то вече е недостатъчно и свършва преди помпата да е достигнала 55 бара. Тя върти постоянно, докато ЕЦУ-то се светне каква е работата за да я изключи и да ви пусне червената лампичка на таблото
                    Ей така "свършва" и помпата, или по-точно й заминават четките ! ("свършва" да се подразбира в не сексуален смисъл )
                    Системата, за която Цецо говори, е плод на гениалната инженерна мисъл на местни и чужди майстори. Тъй, като в училище са чули нещо за скачени съдове, увеличават обема на казанчето, като мушкат тръбичката от преливника , на дъното на една бутилка. Така системата отново работи , както никога до сега !
                    Воала, евала, аш кулсум, машалах !
                    Отново се доказахме пред тъпите иТалянци.
                    Да, ама не !
                    След още не много време, сферата е тотално заминала, и вече си нямаме хидро-акумулатор. Резките пикове на налягане (често се стига до отваряне на механичният предпазен клапан на 75 бара) разказват играта на уплътненията в робота. Резките пък падове на налягане, довеждат до "увисване" на съединителя в момента на превключване на предавките, а синхронизаторите и вилките в кутията бързо вдигат байрака
                    Като се стигне до там, можете спокойно да извадите бутилката и с нея да пийнете една студена вода.
                    Айде стига , че ме заболяха пръстите !
                    За сега два пъти ми е правила този номер с маслото,първия след доливане на масло,втория сега след смяната на маслото,първия път беше текло само един път,сега след смяната един път имаише поизтекло и на другия ден само няколко капки,но все още в казанчето е съвсем леко след максимума.
                    Иначе за сега проблеми със Селето съм имал само един ден преди две седмици,нещо се побърка и не искаше да превключва от лоста и бях описал проблема точно в твоя пост за Selespeed но се оправи след малко ръчкане.Днес пак ще погледна дали е текло,дано не е,и дано не е тръгнала сферата
                    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                    Citroen C2 1,6 Sensodrive

                    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                    Comment


                    • #11
                      Засечи сутрин на студена кола колко време помпа сферата, когато отвориш шофъорската врата. Моята сфера беше леко изфирясала и сутрин ако вляза бързо в колата и завъртя ключа, не палеше, защото трябваше доста време за да качи налягане - около 15-20 сек. Сега, с новата сфера, помпата работи около 5-6 секунди, или нещо такова. Освен това на контакт правя по 3 или 4 предключвания, преди да се пусне помпата. Със старата сфера помпата се пускаше на всяко второ.
                      Но не се притеснявай, и аз след смяна на сферата бях сипал повечко масло, което намерих на другата сутрин на асфалта.
                      Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
                      ALFA- Always Looking For Assistance

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Sam76 Покажи съобщение
                        Засечи сутрин на студена кола колко време помпа сферата, когато отвориш шофъорската врата. Моята сфера беше леко изфирясала и сутрин ако вляза бързо в колата и завъртя ключа, не палеше, защото трябваше доста време за да качи налягане - около 15-20 сек. Сега, с новата сфера, помпата работи около 5-6 секунди, или нещо такова. Освен това на контакт правя по 3 или 4 предключвания, преди да се пусне помпата. Със старата сфера помпата се пускаше на всяко второ.
                        Но не се притеснявай, и аз след смяна на сферата бях сипал повечко масло, което намерих на другата сутрин на асфалта.
                        Ми преди излязох за малко,нямаше и грам масло долу,а иначе сутрин като отворя шофьорската врата се чува помпата около 10-тина секунди и си пали от раз,не ми се е случвало да се кача да въртя ключа и да не пали.
                        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                        Citroen C2 1,6 Sensodrive

                        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                        Comment


                        • #13
                          Тогава карай и си свиркай!!!
                          Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
                          ALFA- Always Looking For Assistance

                          Comment


                          • #14

                            Благодаря много на всички за успокоителните отговори,май съм хванал уплах.
                            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                            Citroen C2 1,6 Sensodrive

                            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                            Comment

                            Working...
                            X